A l'escola ens agrada molt fer teatre i creiem que és un recurs molt interessant per millorar l'aprenentatge competencial dels nostres alumnes. És una eina educativa de gran valor perquè afavoreix el desenvolupament integral dels infants. Més enllà de l'aprenentatge d'un text o de la preparació d'una representació, l'activitat teatral esdevé un espai privilegiat per al desenvolupament de les competències comunicatives, socials, emocionals i creatives.
Cada any, per Nadal, els més grans de l'escola representen una obra de teatre que tant pot ser una adaptació d'una obra literària com una creada per ells/es mateixos.
I pels volts de Sant Jordi la resta de grups de l'escola, petits, cicle inicial i cicle mitjà, representen diverses obres amb diferent temàtica.
A través del teatre, els infants aprenen a expressar-se oralment amb claredat, a utilitzar el cos com a vehicle de comunicació i a adaptar el seu discurs a diferents situacions comunicatives. Aquest procés contribueix a millorar la confiança en un mateix, la capacitat d'escolta i l'habilitat per comunicar idees, emocions i sentiments.
PETITS:
Els més petits de l'escola van fer una teatralització del conte " Sant Jordi a la cova del drac" on vam gaudir de valent amb les seves interpretacions.
.jpg)
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada