Aquesta última setmana de curs ha estat plena d'activitats especials per acomiadar-nos plegats d'un any intens i carregat d'aprenentatges.
Dilluns vam gaudir d'una bicicletada popular. Els infants de primària vam fer una ruta fins a Sanavastre, on vam esmorzar abans de continuar cap a la palanca del Segre. Va ser una bona excursió que vam completar amb un bany ben refrescant per combatre la calor. Mentrestant, els més petits van organitzar un circuit amb bicicletes i patinets al voltant de l'escola, demostrant també les seves habilitats sobre rodes.
Dijous al matí, els alumnes de cicle superior van preparar un torneig de futbol per a tota l'escola i vam compartir una estona de jocs al pati.
A la tarda va arribar un dels moments més especials i emotius del curs. Vam fer la instal·lació del projecte artístic del Cos humà ComoPrats i vam gaudir d'un espectacle de màgia i il·lusionisme que ens va deixar bocabadats. Tot seguit, vam celebrar l'acte de comiat dels alumnes de sisè, que tanquen una etapa important i emprenen nous camins. També vam dedicar unes paraules molt especials a la Montse, que aquest any es jubila després de molts anys formant part de la nostra escola.
Divendres, l'últim dia de curs, vam endolcir el matí preparant unes delicioses brotxetes de fruita amb xocolata que vam degustar amb molt de gust. Per acabar, després del pati, vam posar el punt final al curs amb uns divertits jocs d'aigua a la pista.
Ara sí, us desitgem un molt bon estiu ple de moments especials i aventures. Ens retrobem al setembre amb les piles carregades!
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada