COLÒNIES A LA VALL DE NÚRIA

 La primera setmana de juny les 4 escoles de la ZER vam anar de colònies a l'alberg Núria Xanascat on vam fer moltes activitats i vam passar uns dies emboirinats però ben divertits. 

Dilluns vam fer un llarg viatge en autocar, cremallera i telecabina per arribar fins a l'alberg. Un cop dinats vam baixar al Santuari a fer una gimcana-descoberta per la zona, al pujar vam fer uns jocs de taula tots junts i per acabar el dia, vam jugar al joc  del missatge secret. Entre llanternes i riures vam passar molt bon dia.
















Dimarts al matí vam fer una bonica excursió al Pic de l'Àliga. Un cop allà, els més atrevits, es van aventurar a pujar fins al Pic de la Pala des d'on van veure uns quants isards. Al migdia, a l'hora de dinar, els d'infantil van arribar a l'alberg just a temps de menjar i a la tarda van anar a fer tot d'activitats al parc lúdic. A la tarda els de primària, tot i estar una mica cansats, vam fer una gimcana d'orientació per grups al voltant del Llac on havien de trobar les fites amagades. Ben entrada la nit tots els grups van gaudir d'un joc de nit on van poder córrer i jugar amb les lots.


 









Dimecres al matí els petits van baixar al Santuari a fer una descoberta per la zona i els de primària vam estar jugant i divertint-nos molt amb totes les propostes del parc lúdic. A la tarda, vam fer diverses activitats al voltant de l'alberg: els d'infantil van fer una excursioneta per recollir materials naturals per fer una activitat de Landart i els de primària vam fer un taller de construcció de cabanes i escalada en paret. Per acabar el dia, vam cantar i ballar a la disco de la nit.









L'últim dia els petits van fer una caminadeta al voltant del llac i els de primària van fer una activitat per conèixer la flora i la fauna autòctona de la zona. Un cop dinats, vam refer el camí de tornada a casa ben cansats però amb el cor ple dels moments i experiències viscuts plegats.

















Comentaris