La primera setmana de juny les 4 escoles de la ZER vam anar de colònies a l'alberg Núria Xanascat on vam fer moltes activitats i vam passar uns dies emboirinats però ben divertits.
Dilluns vam fer un llarg viatge en autocar, cremallera i telecabina per arribar fins a l'alberg. Un cop dinats vam baixar al Santuari a fer una gimcana-descoberta per la zona, al pujar vam fer uns jocs de taula tots junts i per acabar el dia, vam jugar al joc del missatge secret. Entre llanternes i riures vam passar molt bon dia.
Dimecres al matí els petits van baixar al Santuari a fer una descoberta per la zona i els de primària vam estar jugant i divertint-nos molt amb totes les propostes del parc lúdic. A la tarda, vam fer diverses activitats al voltant de l'alberg: els d'infantil van fer una excursioneta per recollir materials naturals per fer una activitat de Landart i els de primària vam fer un taller de construcció de cabanes i escalada en paret. Per acabar el dia, vam cantar i ballar a la disco de la nit.
L'últim dia els petits van fer una caminadeta al voltant del llac i els de primària van fer una activitat per conèixer la flora i la fauna autòctona de la zona. Un cop dinats, vam refer el camí de tornada a casa ben cansats però amb el cor ple dels moments i experiències viscuts plegats.


.jpg)





%20-%20c%C3%B2pia.jpg)

Comentaris
Publica un comentari a l'entrada