Rebem cartes i les responem!

A principi de curs, a P.T.I., vam rebre unes cartes de nens i nenes que no coneixíem i vivien a altres llocs. 

Nosaltres, la classe de la Colla Pessigolla, vam contestar aquestes cartes després de llegir-les i vam respondre a les preguntes que ens van formular: 

- Quants anys tenim? Quin era el color del nostre cabell i ulls? Com era el nostre caràcter? Quants germans i germanes teníem? De què  treballaven els nostres pares? A quina quina escola anàvem? 

Alguns de nosaltres hem rebut resposta i hem tornat a contestar. D'altres, en canvi, ja no en vam rebre cap carta  més.

Sobre els nens i nenes amb els quals ens enviem cartes, aquests són: 

- El Tell es carteja amb el Jaume.
M'agradaria saber com és la seva casa. És el fill de l'Anabel. 

- La Uma es carteja amb la Maria.
Voldria ser amiga de la Maria i els seus germans i voldria veure la seva escola per dintre i per fora i jugar molt amb ella. Vull saber on viu. 

- L'Anahí es carteja amb la Mar.
Jo vull coneixer-la. Viu a barcelona i m´agradaria ser la seva amiga. M´agrada molt aquesta activitat.

- La Clara es carteja amb la Martina.Serra
M'agradaria veure la seva casa per dintre.

- La Moira es carteja amb la Rita.
La Rita és molt bona amb mi perque m'ha donat un punt de llibre i és molt bonic i la vull conèixer algun dia. Va guanyar un cuncurs de punts de llibre i escriu molt bé.

- La Cèlia es carteja amb Clara.
 Viu a Barselona i m'agrada molt  escrure-li i espero que a ella  també.

- La Lola es carteja amb la Martina Areny
Jo em vull fer millor amiga de la Martina Areny i m'agradaria molt coneixer-la  per això voldria enviar-li un cartell del certamen literari per que vingui.

- L'Anna es carteja amb el Pau.
El Pau només m'ha escrit una carta però espero que algun dia rebi una carta del Pau i m'agrada molt escriure-li.

- L'Aina es carteja amb la Paula.
M'agrada estar amb ella i és molt simpàtica amb mi. Per això som millors amigues.

- L'Alba es carteja amb la Laia.
Vull saber com es diuen les seves germanes i com és la seva casa. 

- La Nora es carteja amb el Guillem.

 




 






A alguns nens i nenes de la classe no ens ha agrada l'activitat perquè hem rebut poques cartes i a altres nens i nenes ens ha ens encantat  rebre cartes i poder escriure les respostes.

Colla Pessigolla

Comentaris