DISSENYEM I CONSTRUÏM ESCULTURES

La classe dels mitjans durant les estones de plàstica hem treballat les escultures. 

Primer, vam fer un disseny de l'escultura que volíem crear en una cartolina blanca i, durant la setmana, vam portar diferents materials reciclats com per exemple: caixes de cartró i forrades, brics de llet, taps d'ampolla, rotllos de paper, etc. En el segon divendres vam construir les escultures i opinem les següents coses de les nostres creacions: 

"La meva escultura és una guitarra i no em va donar temps a acabar-la."(Lola) 



"La meva escultura és creativa: és un bolso amb càmera." (Cèlia) 

















"La meva escultura és un gat negre." (Anna) 



"La meva és un robot quasi tan gran com la Tina." (Tell) 


"La meva escultura és gran com la Tina i es diu el robot." (Nora) 

"La meva és la lletra H, i puc guardar moltes coses a dins." (Clara) 

"La meva escultura és gat i el vaig fer amb brics de llet." (Uma) 


"La meva és un esquí amb la bota d'esquiar i es pot muntar i desmuntar." (Moira) 



"La meva escultura és una guitarra elèctrica sense volum." (Anahí) 

"La meva és un gos amb el cap buit per posar coses." (Aina) 


Ens ha encantat dissenyar i construir les escultures. 


 Classe dels mitjans

Comentaris