P.T.I

El P.T.I és el pla de treball individualitzat. És  una  llibreta(*)  amb  diferents  feines: anglès, castellà, mandala, mates, comprensió lectora, majúscules i minúscules, passatemps...

A l'Aina,  la Celia, la Clara, la Uma i la Lola, la feina que  més que els agrada és la carta. Pel Tell, les seves preferides són les seqüències  temporals i per la Moira i l'Alba són  els passatemps. Per últim, la preferida  de l'Anna és la mandala.

La meva fitxa de PTI preferida és passatemps - completa les torres. Moira









El meu PTI preferit és català - comprensió lectora - carta. Lola
El meu PTI preferit és català - comprensió lectora - carta. Clara
El meu  P.T.I  preferit  és  una   carta  enviada  per  una  amiga. Cèlia
El meu PTI preferit   és  la meva  amiga.  Aina 
  


La meva fitxa de PTI preferida és el pollet que sortia de l'ou. Tell
  













El meu PTI   preferida  és  la mandala. Anna

La meva fitxa de PTI preferida és mandala. Nora


(*) El PTI no el trobareu recollit a cap llibreta. És un plec de diferents fitxes que adjuntarem a l'àlbum. Quan acabem totes les fitxes del PTI el guardem a l'arxivador i en comencem un de nou. Mentre no hem acabat totes les fitxes arxivem el PTI dins de folders transparents en una subcarpeta groga. 



Comentaris